fredag den 22. januar 2016

Mig og min Ipad

Hvor har jeg dog meget fornøjelse af min Ipad, det er utroligt hvor meget man egentlig kan bruge den til. Alt hvad jeg hører af musik er næsten fra min Ipad, og ind imellem hører jeg også en lydbog - utroligt nemt at sidde hjemme i sofaen og vælge. Og min lille Gizmo højttaler klarer det meste.


Lige nu lytter jeg til "En mand der hedder Ove", den tegner til at blive god. Og ellers ser jeg jo også af og til gamle tv udsendelser på min ipad, jo den er i brug hver dag.
Igår skulle jeg bruge et lysbord, da jeg skulle tegne et mønster over på en serviet.... google ... lysbord ... app lighttabel ...altså det er da nemt.




Hyggeligt med lidt blomstersyning på gamle stofservietter. Jeg var godt nok igang med vintergækker som passer til årstiden, men endte med marguritter som jeg synes passer fint med den gule klat franske knuder.
Udenfor har frosten bidt sig fast. Så jeg har fyldt et par balloner med vand, og fået et par smukke lygter ganske gratis :-)




6 kommentarer:

  1. Hej sikke nogle fine margueritter. Og øv nu er det vist for sent for mig og lave islygter når der kommer tøvejr. Håber i får et godt kursus i morgen. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte. Jo det var et godt kursus, selv om det kun var småting vi fik fremstillet. Der kommer nok et lille indlæg en af dagene.

      Slet
  2. Blomsterne passer så fint til strukturerne i stoffet. Hygge projekt!
    Smart at bruge Ipaden som lysbord! Jeg her en lysbord/plade købt på Håndarbejdsmessen. Den er jeg glad for når jeg tegner op til sjaler.
    God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Et lysbord er en go ting. Jeg har ikke så meget plads, og er helt sikker på at iPad app vil dække mit behov. Dejligt når et redskab kan anvendes til flere ting.

      Slet
  3. Fine fine billeder både broderi og isblomster, tak :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Margith - isblomster... Det var måske en ide til noget hvidt på hvidt broderi :-)

      Slet