mandag den 20. maj 2013

Alle forventninger blev indfriet

Så helt igennem en fantastisk aften blev det i Bad Seegeberg igår. Alle forventninger om en fantastisk musikoplevelse blev indfriet. Så den vil lagres, og blive vendt og drejet mange gange. Og så er det bare skønt at have youtube med adgang til alverdens gode filmklip.


At sommeren så lige valgte at indfinde sig denne weekend, helt uden at jeg har været hjemme og nyde haven, gjorde det så bare rigtig dejligt at være hjemme igen. Det Japanske Kirsebærtræ i fuldt flor.


Kærmindesøster der breder sig alle vegne, med den fineste blå farve.


Det flettede pilehegn fra sidste år står rigtig fint, og der er nye skud overalt. De nye tulipaner fra Amsterdam, som viste sig at være helt andre farver end etiketterne viste, pynter da alligevel.


Opstammede piletræer der efterhånden har dannet knuder så store som fodbolde, skyder tæt.


Syrenhækken står på spring, jeg glæder mig til duften.


Engblommen, ja den er bare rigtig flot.


Og sådan kan man jo med en masse nærbilleder, nemt komme udenom alle de steder der trænger til min opmærksomhed. Ukrudtet vælter op alle vegne, vand og varme sætter i den grad gang i alting:-)



1 kommentar:

  1. Skønne billeder og det med nærbilleder gør jeg også meget i. I min have syntes jeg ukrudtet har alt for meget plads. KH Dorte

    SvarSlet