søndag den 12. maj 2013

Inspirationsoverdosis

Som mange andre, har jeg også benyttet denne weekend til en tur forbi Gug, og videre til Saltum. En ren fornøjelsestur, med så meget flot at kigge på, at jeg ikke sansede at få mit kamera op af tasken. 
Men jeg går altså også lidt i sort, når der er så meget forskelligt at kigge på, og så mange mennesker som også gerne vil til fadet....
Men handle kan man jo altid, og planlagt var indkøb af Højlandsuld.


Det skal bruges til bilhækleri, på sommerens udflugter og ferier. Firkanter i grå nuancer med råhvid bund, tilsat lidt turkis hist og pist. Jeg drømmer om et slumretæppe, men måske bliver det ikke så stort. Vi får se.


Og så kunne jeg ikke stå for dette skønne skind. Det er faktisk et gedeskind, super lækkert og helt igennem dansk med god opvækst. Jeg ved det, for det er købt hos  Klintemarksgaard 


4 kommentarer:

  1. Hej Hanne sikke nogle dejlige farver du har købt garn i. Det flotte skind er jeg da noget misundelig på, ved du om butikken ligger her i Nordjylland. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte
      Ja det er bare et lækkert skind. Butikken ligger i Herlufmagle. Hun vil garanteret gerne sende, men det er selvfølgelig skønnest selv at se det først.
      Kh. Hanne

      Slet
  2. Uha, Hanne
    Jeg kender godt den følelse. Alle vil til fadet, mængderne er enorme, og ideer og farver flyver omkring ørene af en. Det er heller ikke min stærkeste side.
    Elsker at være med og kigge på, men kan have svært ved at se helt klart. Godt at man kan handle på nettet, eller komme igen senere og købe ind i ro og mag.
    kh. Hanne
    ps. kan da se du alligevel fik lidt gode sager med dig hjem ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja faktisk øver jeg mig i at handle lidt mere impulsivt...

      Slet