lørdag den 30. april 2016

Det er skønt at være farmor....

Det er så dejligt at være farmor til et par søde piger, endelig skal der leges med dukker og den slags. Jeg købte en Barbiedukke på et børenloppemarked sidste år, og hun har endelig fået lidt nyt tøj. Overskuelige projekter når jeg også har været underdrejet af influenza. 3 hele dage uden noget som helst håndarbejde, så er den altså ved at være gal... men det lysner heldigvis igen.
Dog ikke udsigten, det regner og er hundekoldt. Og jeg savner forår, varme og udsprungne bøge.




Jeg er også hoppet på kaktushækleriet, det er nu meget hyggeligt. En gratis opskrift i Stof og Stil, smuttede lige i kurven, og en aften med hæklenålen. Og den er allerede i blomst :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg bliver helt misundelig! Herer ingen småfolk at strikke til.
    Jeg husker timer ved mors gamle hånddrevne symaskine, hvor jeg syede tøj til Barbie... Rigtig god fornøjelse med både Barbie og pigerne.
    Her skinner solen idag, Der er varsler om bedre tider.God hurtig bedring.
    Det har at blive godt vejr i efter næste weekend; jeg skal til Skallerup sammen med mine veninder. Og Nordjylland er smukkest i solskin. Skagen, Sæby, Aalborg, Voergård, Børglum, Rubjerg Knude.... Jeg vil gerne vise dem HELE Nordjylland på 3 dage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja børnebørn er en gave, som man skal sørge for at nyde.
      Vejret kan vi ikke styre, men det ser da bedre ud. Håber du når en masse på din Nordjyllandstur.

      Slet
    2. Hvis du har mulighed for at nå Rubjerg Knude, så er der jo lige blevet åbnet for at komme op i fyret. Vandet er kommet så tæt på, så jeg tror ikke muligheden bliver i ret mange år, før fyret er væk.

      Slet