fredag den 29. marts 2013

Den blev ternet

For nogle uger siden købte jeg garn til en stribet trøje.... Blev i tvivl, lavede en strikkeprøve og endte så med en ternet trøje ;-) den er blevet færdig, vasket og tørret. Den er super blød og let som ingenting, så jeg håber den vil blive brugt. Det er altid lidt svært at forudsige med strik om det bliver hot or not.


Påskeferien nydes i fulde drag, og det faktum at der er for koldt til at gå i haven gør bare plads til andre sysler.
Jeg har fået dukkevognen skruet på stellet (den har af uvisse grunde ventet på det et stykke tid) men da mit barnebarn Sif var på besøg, kunne jeg godt se hun havde lyst til at køre en tur med bamse. Så den er blevet godt indviet. Nu skal jeg bare se at få syet lidt sengetøj.





8 kommentarer:

  1. Trøjen er da blevet rigtig flot Hanne, og det dukkevognen også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Jane. Synes stadig ikke du har fået gang i din blog, det var da oplagt at vise noget af alt det du nørkler med.
      Kh. Hanne

      Slet
  2. Trøjen er rigtig flot og dukkevognen ligeså. Håber trøjen bliver hot.
    KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ska du ha Dorte. Jeg åbner bare det er for varmt til at bruge varme trøjer ;-)
      Kh. Hanne

      Slet
  3. Tak for tippet om din blog. Har kigget rundt, hvor er du en dygtig pilefletter. Det er da de skønneste ting du har lavet. Lækre trøjer du har strikket.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha Annette. Jeg glæder mig også til at følge din blog, er sikker på det giver inspiration til noget spændende i haven.
    Kh. Hanne

    SvarSlet
  5. Hvor er den kær - jeg fik pyntet lidt på en ældre model af slagsen i aftes. De er nu søde i flet :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lise. Ja jeg har jo set dine flotte vogne. Og jeg har syet sengetøj, inspireret af dit fine arbejde.
      Kh. Hanne

      Slet