lørdag den 9. marts 2013

Man har vel lov at være optimist

I drivhuset er der rigtig skønt. Men føj hvor er der bare sk.... koldt udenfor. Det skal dog ikke forhindre mig at få sået lidt chili og blomster. Og så kommer det lige med en tur ind i varmen for en tid. Så er det bare vente på de grønne spirer.
Kufferten er pakket, for imorgen drager jeg på højskole. Nøj hvor bliver det godt, at have en hel uge til at flette i. Måske kommer der billeder, eller måske får jeg slet ikke tid at blogge.


2 kommentarer:

  1. Ja her er også hundekoldt, og jeg har også været i drivhuset idag og lave lidt piletræer. Kan godt forstå du har taget de små nysåede med ind. Jeg håber i får en rigtig god uge med en masse ny inspiration. Hilsen Dorte

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Dorte. Jeg er næsten på vej, og skal der absolut være mere vinter, så lad det komme i uge 11. For der har jeg alligevel ikke tid at være ude ;o)
    Kh. Hanne

    SvarSlet