fredag den 1. marts 2013

Hæklemad


 Så har jeg minsandten også indsat mit første billede fra min iPad.... Hvad skal det ikke ende med :-)
Men jeg har altså været igang med at hækle legemad, det stod nemlig på ønskesedlen. Og ved hjælp af en bunke bomuldsgarn og en masse googlede billeder, har jeg fremstillet lidt forskelligt. Hyggeligt, overkommeligt og sjovt.



Spejlæg, røde pølser, agurk, chokoladekiks, æggemad med tomat, spegepølse med remoulade, ost med grøn peber og rullepølse med løgringe - hvis nogen skulle være i tvivl.

4 kommentarer:

  1. Hej Hanne du får godt nok lavet noget kreativt håber at "smørrebrødet" bragte lykke. Tillykke med din iPad jeg bruger også min meget. KH Dorte

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Dorte. Jo smørrebrødet er godkendt :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de blevet gode ;o)
    og de røde pølser er da helt geniale.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Hanne.
      Jeg googlede bare på billeder af hæklemad, og så er det faktisk rimeligt nemt bare at fastmaske deruda :-) og så havde jeg selvfølgelig også set dit fine smørrebrød.

      Slet