tirsdag den 12. marts 2013

Udsigten er en anden i denne uge

Denne uge tilbringes på Emmaus kursuscenter (det gamle Haslev højskole) og jeg skal flette pil i en hel uge. Vi er 24 kursister og 2 lærer, så der er godt gang i værkstedet hele dagen. Hvor er det altså bare skønt, ikke at have forpligtigelser en hel uge. Maden bliver sat på bordet adskillige gange i løbet af dagen, det er lækkert. Det kunne jeg godt vænne mig til ;o)
Hele dagen tilbringes i værkstedet, og der bliver fremstillet masser af flotte kurve. Jeg er igang med en ny firkantet værktøjskasse. Billeder følger helt sikkert senere.


Når man ankommer til den flotte gamle skole, med denne flotte foyer, kan man kun blive i godt humør. Her er emmer af hygge og stemning. Vi har selvfølgelig også mulighed for at høre foredrag, se på kunst, gå på byvandring osv. Og ikke at forglemme, at synge:-) der synges igennem her på stedet, og jeg kan tage mig selv i at nynne hver gang jeg går på de lange gange.

Og masser af kurve er med til inspiration.


2 kommentarer:

  1. Hej Hanne, det ser rigtig hyggeligt ud og glæder mig til at se hvad i får lavet. Heroppe i nord er der bare sk.. koldt her til morgen, men heldigvis er solen på vej og kan lune lidt op af dagen. Hils dem jeg kender. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kan love dig for det er hyggeligt. Her er også koldt, men ikke meget sne. Jeg kan forstå der er kommet en del sne rundt omkring. Tænker at det måske alligevel var for tidligt jeg startede i haven...

      Slet