søndag den 3. marts 2013

Heldigvis for sent...

Jeg er blevet færdig med hue og halsrør...... Heldigvis er sæsonen da vist ved at være forbi for denne vinter, man har da lov at håbe. Men så kommer det bare på lager til næste vinter. Jeg har strikket af Drops kid-silk og merino, det er bare super blødt og dejligt. Og så med pompon af blåræv, det er da lidt fint :-)


Det gode søndagsvejr er blevet nydt i fulde drag, og jeg nåede da en lille tur i haven hvor Erantis, vintergækker og løgplanter vælter op af jorden. Skønt.
Og Tine Dalbøges opskrift på "Verdens bedste kage" er blevet afprøvet, spist og godkendt. 



5 kommentarer:

  1. Hvor ser de bare gode ud - og varme. Jeg håber så meget for os alle sammen at du kommer til at gemme dem til sommeren er ovre ;o)

    Og undskyld - fik aldrig svaret dig... Ja, jeg limer det hæklede fast på kinderæggene.
    Jeg har også stor-nydt solen i dag. Man kan slet ikke lade være vel? ;o)
    Ha en dejlig aften.
    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Lise.
      Ja jeg gik også lidt amok i haven, det er svært ikke at gå igang. Men ser nu til min skræk, at man igen snakker om sne i vejrudsigten.... Vi har da fået kvoten for denne vinter.

      Slet
    2. Ja, ved heller ikke hvad de bilder sig ind!
      Vi var lige kommet i rigtig forårshumør...
      Og min mand var endelig kommet i gang med at arbejde igen (han er selvstændig brolægger). Selvom alt bliver dækket over med vintermåtter og lign. skal der ikke meget frost til før han havner her hjemme igen. (Selvom det nu også er rart...)

      Krydser fingre for det bliver kortvarigt.

      Knus fra Lise

      Slet
  2. Hvor er det blevet lækkert, næste lidt ærgerligt at sæsonen er ved at være forbi (not) ;o))
    Det sæt er jo lige så skønt til næst år. Købte faktisk selv en pelskvast på Håndarbejdsmessen i sidste måned. Synes de er så herlige og lige prikken over i ét.
    kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Ja så kan man nemlig også prale med man går med pels:-) det har da også en vis værdi.

      Slet